Behöver jag säga mera?

 

Usch och blä säger jag bara!

Ni kanske tror att jag ej trivs med mitt men men det gör jag verkligen.

Men Måndagar är nog jobbiga dagar för alla människor oavsett yrke.

Svårt att komma igång, men när man väl är på jobbet så flyter allt på av bara farten.
Sen tror jag även att måndagar är en sådan dag som man verkligen ordentligt känner efter hur man mår i kroppen innan man kliver upp.
Bara för att få en chans att ligga kvar eftersom man är sjuk :-)))). Ja det låter som man gick i nian och var ordentligt skoltrött
.
Idag är det 6.6 minus ute inget kul att det kalla vädret hittat tilblaka till oss.
Men vi har planering idag så vi får vara inne mellan kl 9.30.10.30
.
Nej nu måste jag börja att görsa mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0