Bakning

La bara in Rubiks kub i förra inlägget skulle kanske ha börjat att skriva hur jag mår!
hade feber när jag vaknade strax innan sex av att Sture pussade mig hej då.
Magen har runnit så fort jag druckit vatten, vilket var det första jag gjorde imorse då jag var väldigt törstig, glömde bort små små klunkar.
Men dock ändå så ställer jag mig och bakar två sorters småkakor till min älskling, ångrade mig när degarna var klara och allt skulle skäras och läggas ut och all disk som blir. Har fortfarande en drös disk kvar och har sprungit på toa några gånger dock ej så ofta som igår och knipen är något bättre.
Så nu får ni se bilder på gaffelkakor med havresmak (har ni sett bilder på förr) och sen schackrutor ja schack och schack vet jag ej men det är iallafalla hälften choklad och hälfte vanilj i varje kaka :-)))).








Tänkte göra brysselkex också men känner mig snurrug, så ska ta en rosta bröd skiva och liten vatten sen lägga mig ned för att titta på någon film och för hoppningsvis sova lite, har varit dåligt med sömn när man får springa på toa i ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0