vaknat nyss!

Strax före kl 7.30 somnade jag ifrån min bok och vakande nu kl 9.00. Titta vad tempen visar redan nu ute!!!!!!!! Ute högst upp....blä hur varmt tänker det bli idag egentligen????



Så här ser det ut i vardagsrummet, två fläktar PÅ trots att alla fönstren är öppna så det ska bli korsdrag, men det känns knappt att det blåser.





Foki la ut en rolig sida ni måste bara gå in och kika:http://www.perpetualkid.com/



Detta vill jag ha bla KIKA



Nej nu ska jag kolla på våra bästa år sen ska jag in i duschen igen och fortsätta med att läsa min bok alfahannen....jättebra har redan läst över hälften.
Tack Katarina Wennstam för att du finns, dina böcker fängslar en från början till slut. Rekommenderar alla att läsa hennes böcker finns att köpa på Bokus. Mycket bra internet bokklubb.
Nej vi höres senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0