Mina sötnosar!

God morgon igen. Vaknade för en stund sen och nu är det alldeles mulet och enbart så här varmt ute:



Lite bilder på mina barn som är tagna just denna månad.

Sonen 25 i år (höst) med flickvännen Marie



Äldsta dottern Angelica 23 med pojkvännen Matte



Yngsta dottern Linnea som blir 21 detta år (höst)med pojkvännen Lassi i ett alldeles nytt förhållande står det på Facebook, har snott fotona där ifrån. Så sorry barn säg till om det ej är okey!



Linnea i sitt lila röda nyfärgade hår...hon är blond annars precis som ssyster sin fast lite mörkare blond.



Angelica dricker någon drink ute.





Angelica i Halmstad




Min mamma har tagit bilden i stan Angelica och Teddy



Teddy och Marie i eifeltornet 6 Dec-09 de har precis förlovat sig.




Julen-09 Linnea. Angelica och Matte.Se här är Linnea i sin naturliga hårfärg.



Linnea för ett år sen nere på gården...dessa 2  har jag tagit själv.





Nu nostalgi när de var små!

1992



1991



1990



Oj vilket år? Linnea (höger)är nog sju eller 8 år här så 1996-1997 ca.



Här fyller Angelica 6 år, hon i rosa prinsessklänning med krona. Teddy som troll och Linnea som pippi



ja jösses här gifter de sig också måste vara 1992 Teddy till vänster som batman sen efter vattenfestivalen 1992



Linnea som Gene i Kizz 1997 sikta mot små stjärnorna på fritids.



1990 Teddy och Linnea



Linnea 15 år på väg till skolavslutningen. Mia på gården har tagit bilden 2005



Linnea 1996



Sture mitt i allt 13 och 15 år gammal






jag 7 år 1972 tredje från vänster näst längst ned



Nian 1980 jag andra från vänster längst ned.



jag 17 och 18 år uppe i Norrland och på Gotland



15 år och på Ibiza


Nu foton på barnen igen Linnea drygt 3 månadader



Linnea 4 år



teddy 3 månader



Angelica 4 månader



Linnea ca 1 månad i babysittern okt-89 Teddy 4 och Angelica 2 1/2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0