Torsdag!

Igår åt vi pizza till middag och jag har kvar som jag nu äter till frukost. Pizza till frukost....ja som en macka med skinka på och tomat. Är ju tomatsås och skinka och ananas...vad bra lite frukt också...jätte nyttig frukost! :-)



Efter middagen var vi på gården, riktigt skönt väder ute igår.
Idag är det grått och trist ute, varför kan det inte vara sol och lagom varmt. Men det spelar ingen roll vad det är för väder, man är aldrig nöjd iallafall.
Sture gick ned i tvättstugan för att se om vi kunde ändra tiden som vi har imorgon tills idag...japp det blev idag kl 11 istället. Det är bättre för oss att tvåtta idag istället för imorgon, då ska vi iväg och handla och har lite annat att göra.

Jag rökte choklad cigg igår. nej inte de man äter utan riktigas cigg med chokladsmak...ungefär samma styrka som mina när det gäller tjära, nikotin och kolmomoxid men smakar choklad. När man tagit ett bloss lägger sig chokladsmaken över läpparna...tack Mike kul att få prova dessa cigg!

En bild på dessa cigg ser ni här under.
Med blixt och utan blixt.






Kommentarer
Postat av: Nikitia

fin blogg :)



allt bra annars?

2010-07-29 @ 10:49:24
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0