Söndags morgon!

Igår regnade det en skvätt, men det utlovade ovädret lyste med sin frånvaro. Vi satt under taket igår men det var inte så många ute men grannarnas son och tjej och deras barn var ute och sen granntjejen i porten innan oss var ute med sina barn så vi hade en trevlig kväll. Gick upp vid 22 och spelade ett parti Uno sen gick vi och la oss. Har fortfarande ont i sidan och ryggen, kunde enbart ligga på rygg inatt då det värkte i sidan när jag försökte ligga annorlunda. idag är det fjärde dagen och jag börjar tycka detta är urjobbigt...blir så handikappad, idag vill jag tex plocka blåbär och göra en paj...men jag klarar väll inte av att gå i skogen.
Bjuder på lite dockbilder:

Detta är play och mobils dockskåp som min mor köpte i början av 90-talet då kostade det 800 drygt, är ca 1/2 meter högt bredden blir lite mer, vänder man på det så är det helt öppet med flera rum med möbler i.



Charlie Chaplin som jag fick som tonåring av min mamma.





Pierroer





Min trollunge





Living dead dolls döda dockor i likkistor, chyckys brud, gout och en manga.



Död baby



Bild från förra sommaren har tillkommit gout och manga.



Mina söta fiskarbarn i sydvästar köpta i mitten på 1990 kostade 199 kr styck då.



En liten söt blandning eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jasmine^^

Naaw, vad fin blogg !

Allt bra ?:D

Kramiish^^

2010-07-18 @ 13:56:24
URL: http://brissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0