Lördags kvällen!

Detta skit väder alltså. Ja jag vet att jag klagade när det var runt 30+...men det var för varmt man mådde inte bra då!!!!! Men 15+ och storm och regn bad jag aldrig om!!!! 20+ vindstilla och sol...perfekt tack det vill jag ha.
Vi var envisa igår och gick ut på gården ändå, för det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder. Men strax före 19 gav vi upp för regnet blåste in då och då under taket inte alls skönt.
Bilder från kvällen inne och ute och några tagna från balkongen när vi kom upp.


Även om det inte syns så spöregnade det. Blomman fick Sture på sitt jobb och den hängdes nere på gården pga av att den doftande enligt Sture vilket jag då aldrig känt.









Se så regnet piskar ned i plask dammen.



Uno!





Dessa bilder har jag tagit från min dotters sida på Facebook och igår sa hon att det är helt okey att lägga de i bloggen!

Tylö sand After beach!





Vilken jätte fin bild den borde man förstora och hänga på väggen!!!!
Men jag har ju fotopapper och kan beställa storlek om jag vill, så dum jag är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0