Klar!

Tvättstugan klar hade bara två maskiner så det gick snabbt och enkelt.

Ett litet tips!
Efter middagen går det aldrig att få tag på oss hemma utan då är det mobilerna som gäller.
En av mina döttrar ringde här om dagen och undrade varför jag inte svarade på telefonen hemma.
Just då stod jag och plockade röda vinbär och jordgubbar på gården så då är det svårt att svara i hem telefonen.
Vi brukar vara ute till strax före nio då Sture hoppar i säng för att jobba nästa dag för vem vill missa dessa sköna sommarkvällar?

Idag får vi se hur det blir har fått min vecka igår så att jag känner att migrän är på gång. Det är inte varje gång jag får migrän av detta men när jag får det så varar den till och från i max tre dagar. Då trivs man inte i sol och värme för det är varmt även i skuggan, jag brukar istället äta smågodis ha kall trasa på huvudet och glo på barnfilmer :-)!

Ni som har migrän förstår vad jag menar det vet jag, så vi får se om det blir utgång ikväll eller inte.
Nu ska jag fortsätta se Törnfåglar har precis tagit en tablett så vid datorn ska jag inte sitta just nu.

Bjuder på lite härliga sommarbilder som jag tagit själv observera det!
Inga nya bilder bara så ni vet!













































Dessa under har jag inte tagit själv, men det är mina barn som tar studenten.







After beach Tylösand i Halmstad min äldsta dotter, antar att det är hennes kille som tagit fotot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0