Igår kväll!

Kan inte skriva ut helt vad jag menar med nästa mening. Men många som jag känner kommer att förstå vart jag vill komma. Någon eller vissa av bilderna under visar på hur feg man kan vara då man tar upp vissa saker onykter.
Jag är inte inblandad i detta men andra är...fegisskit säger jag bara!!!!!!
Kommer inte skriva om detta mera så nu går vi vidare.


Hade det super trevlig igår och Mike kom ner och spelade på sitt instrument, han är super duktig...tummen upp för honom.
Idag åker Gisela och Matte iväg till Skåne...jätte trist att de ska vara borta i upp till 2 veckor, men andra grannar som Bosse och Irene kommer hem idag.
För några dagar sen fick vi hemmagjord kallrörd jordgubbssaft som Gisela gjort...den var supergod.





Sommarsallad och sommardrink







Visst kan man grilla Billy pizza!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0