Fredags kväll!

Igår var det kallare på kvällen 15+ så folk droppade av ganska tidigt. Jag Sture och Göran gick upp kl 21.30 då var vi rätt kalla. Vi spelade Uno en stund nere på gården och ett parti uppe.
Idag är det grått och nu är det bara 14+ ute...kan väll för tusan vara lagom någon gång. Antingen är det över 30+ eller väldigt nära 30+ eller så är det runt 15+!!!!!
20+ och sol och vindstilla är alldeles perfekt.



Sture ska ha tvättstugan kl 10 sen ska vi ta och börja packa ned lakan och dylikt resten lägger vi på bordet så är det bara att slänga ned på Söndags kvällen!







Nej detta blev så trist så jag går och diskar istället så skriver jag när jag är mera vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0