Fredag!

God morgon!
Igår var det dålig uppdatering...sorry!
När min älskling kommer hem idag ska vi åka och handla för han fick lönen idag, jag får först på Måndag!
Fylla på kyl, frys och skafferi, lite medicin som alvedon, ipren etc.


Hoppas att det blir lika tidigt idag som igår. Jag behöver sova lite för har vaknat kl 03 två nätter i rad nu och idag somnade jag om strax före 06 och vaknade kl 07 så ca 4 timmar igår natt och ca 4 timmar inatt. Inte okey om man ska orka med en hel dag!!!!!

Just nu har jag scanat in bilder från mitt fotoalbum från 1995 på min son Teddy och hans kamrat Jocke...just det den Jocke ja som är son till Bosse och irene här på gården. De var alltså 9 och 10 år på dessa bilder.

idag är de 25 och 24...jösses vad tiden går.








Här är Linnea min yngsta tjej och Jocke.


Jocke 2009



Teddy 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0