Chockartat uppvaknande!

Usch kl 02.30 ca vaknar jag av att det kryper något på halsen på mig.
Jag tar dit handen och halvt sövande så måste jag tagit tag i det krypande och kastat iväg över rummet. Jag sätter mig upp och ser något hoprullat under bordet, vad är det för något...jag kan inte sova här.
Rasar in till Sture och väcker honom (jag sover i soffan då han ska upp tidigt för att ej bli väckt av kl)...Sture det är något i vardagsrummet. Snäll som han alltid är så går han upp halvt sovande, tänder lampan och tittar...visar sig att det är en rätt stor halvdöd spindel.
Den kröp på mig...en spindel!!!!!! Har fobi mot dessa avskyvärda djur!!!!!

Vill inte alls sova med fönster eller balkongdörr öppen längre...svettas hellre ihjäl!
Vakande nyss men ska gå och lägga mig igen och försöka somna om för efter händelsen inatt somnade jag först runt 04.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0