Min födelsedags fest.

FÖRST BÖRJAR VI MED ATT TALA OM ATT JAG SEN DEN 7 JANUARI GÅTT NED 1,5 KG...INTE NOG MED DET 2 KG RENT FETT HAR FÖRSVUNNIT OCH JAG HAR GÅTT UPP 1 KG I MUSKELMASSA+ATT VATTEN MÄNGDEN ÖKAT MED 2 %. tACKAR HERBALIFE!!!!!



Gästerna kom kl 17 och vi åt vid 17.30 ca. Maten var uppskattad och faten gapade toma efteråt trotts påfyllning.
Men vinet flödade inte, verkade som några var rätt sega denna kväll.
Jag hade iallafall en jätte trevlig kväll och fick fina presenter, bilder ser ni längre ner.
Kl 20 hade alla gått och vi hade en stor disk att ta hand om pluss flytta bord och stolar.
Vi kände inte alls för att se melodifestivalen som vi redan före hade planerat att spela in...så det var det vi gjorde spelade in den. Hade ju trott att gästerna skulle stannat längre än 20 inte alla kanske för det var kanske inte så jätte kul för min syster dotter som var ända barnet.
Så litet snopet blev det när alla hade gått.
Men vi diskade och flyttade bord och kl 20.30 satt vi i köket med var sitt glas vin och öl.
Där satt vi och satt vi och pratade och pratade och så var kl helt plötsdligt TOLV
.
Men jösses vad den sprungit iväg
.
Är rätt seg när jag sitter här nu.

Men detta fick jag iallafall en extern hårddisk, en skål från kosta boda, en mus, och en skärmasking.

Från barnen+deras respektive.







Från mor och far









Rosa naturligtvis...som ni vet älskar jag denna färg och den passar utmärkt på både mus och extern hårddisk :-)))

Från syrran hennes man + deras dotter.







Kan tilllägga att jag redan skurit mig på skärmaskinen....jag skulle bara trycka lite på en knapp, strömmen var inte ens på men ville kolla vad kanppen var till för.
Råkade naturligtvis komma åt själva skärskivan...och vips så rann det blod ur ett pytte sår...så typiskt mig!!!!!

Så jag avslutar med lite bilder från igår och ett stort tack för igår och kul att ni gillade maten.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0