Tisdag

Sonen hade försökt ringa men bara fått en telefonsvarare i örat. Comhem strular ju lite med avbrott ett tag framöver pga reparationer.
Nu ska man vägas och mätas på Lördag och jag har fortfrande träningsvärk i både mage, ben och armar. Tror inte jag klarat målet på fem kg men hoppas iallafall att det är 3-4 kg, annars skiter jag i detta.

Idag ska jag på en föreläsning om kost...vad jag nu ska dit att göra....men alla matpedagoger och avdelningsansvariga ska dit. Nej jag är ej avdelningsansvarig men den som är det är i Thailand. Föreläsningen är mellan kl 14-16.30. Jag är ju inköpnings ansvarig vad gällande allt i matväg utom lunchen...kanske kan få lite tips om nya brödsorter och att chefen inte tjatar om kostnaden hela tiden.
Pålägg som är nyttigt och bra för barnen, vi har nu kaviar, messmör, mjukost, hårdost, leverpastej och kalkon. Någon korvsort på mackan och så andra frukter är så trött på enbart äpplen, päron bananer och apelsinger.

Nej nog om jobbet nu!!!!!
Kan inte sitta här längre för jag känner att jag har migrän huvudvärk på gång så jag ska ta en avvärjande tablett!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0