Sjuk!

Igår hade jag fruktansvärt magknip hela dagen och fick på eftermiddagen springa på toa flera gånger i timmen.
Ja jag jobbade och trodde att det var något jag ätit eftersom jag inte kände mig sjuk för övrigt.
Ha vad jag bedrog mig efter 16.30 började jag känna mig febrig ont i kroppen osv. jag stängde ju till på köpet också. Vä hemma vid 18.15 tog jag tempen och hade över 38 grader! Så nu har jag väll smittat ned alla med...ja vad det nu är!!!!





Idag har jag sprungit på toa tre gånger men provian verkar hjälpa iallafall coh vaknade med 38 grader exakt.
Ont i kroppen har jag också, så stackars mig!!!!

Barnen bygger en snö gubbe med en pedagog. Ja jag får lägga ut denna bild då man inte ser något ansikte så tydligt så man kan identifiera barnet. men kläderna då....ops vi har 68 barn så många har likadana overaller och framför allt mössor. Men det spelar ingen roll det är ansiktena vi ej får visa på nätet. Se så mycket snö vi har på vår gård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0