Måndag

Behöver jag egentligen skriva mera?!


Minus 20,5!!!!!



Men vad är detta 20 minus får vi en lika kanon sommar, med 25 + varje dag och sol?????
Blä för att gå ut idag, men jag ska ge mig iväg snart...inget jag känner för men bara man kommer fram och in på förskolan så är det lugnt. För ut går vi inte med de stackars barnen idag det säger jag bara!!!!!

Denna vecka blir en jobbig vecka. Idag stänger jag kl 18, imorgon slutar jag kl 16 men ska dit vi ska evakueras kl 18.15 för att kolla på ritningarna på plats...blir väll där minst en timme.
Onsdag kommer två nya barn som ska invänjas enligt den nya regeln tre dagars invänjning med föräldrarna med så mycket som möjligt.
Torsdag slutar jag 14 och vi fortsätter med invänjningarna, Fredag stänger jag 18 och invänjningarna ska mer eller mindre vara klara. Vilken vecka va?

Har jag något positivt att skriva om. Jag har sovit perfekt, somnade ca 21.40 och vaknade 06...bara vaknat till när min älskling sa hej då kl 04.45 måste det ha varit.

Kanske hörs vi ikväll beror på hur trött jag är, men nu måste jag fixa mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0