Lördag!

Hm...gick och la oss tidigt igår pga trötthet hos båda. Sture har gått upp väldigt tidigt och jag hade svårt att sova+ att jag fått stört mens denna månad igen. Måste vara övergångs åldern som spökar.
Vaknade kl 04 med migrän och tog tabletter och somnade om, vakande sedan 06 huvudvärken borta men känner att den finns där bakom tabletterna.

När jag ändå är vaken tänkte jag boka om tvättstugan till kl 07...men hej vad jag bedrog mig...båda var upptagna så jag ska kila ned om tio minuter och hänga mig på den spontana så jag hinner att tvätta tills Sture vaknar. Tänker minsann på honom  så han slipper ta tio tvätt tiden när han har så mycket annat att göra idag.
Jag har med att göra men andra saker som ej han klarar lika bra bla dukning och upplägg av duk, men så ska jag städa också (det klarar han också av men ej det första lika bra).
Han ska laga maten
, jag ska göra efterrätterna.
Efterrätten är denna:







Visar lite olika bilder på de äppelpajer jag gjort förr, den jag gör idag kommer som bild imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0