Inbrott i bilen!!!!!


Jävla skit vandalar, jävla småglin, jävla idioter!!!!! Imorse kom vi ut ca 9.30 för att åka till Ikea och vad ser vi??? Inget lås i bilen...inbrott de har tagit ur hela låset på förarsidan och även passagerar sidan, sen har de sabbat hela ratt kåpan så alla sladdar syns bara slagit sönder i småbitar för att försöka tjyvkoppla bilen men ej lyckats eller blivit skrämda. Stereon snodd. Vi kan ej låsa en bil utan lås. Jävla vandaler. Stereon är värd högs en 100 lapp bilen är urgammal vad fasiken kan ni inte ge fasiken i andras saker för???
Nu tänker man kommer de tillbaka inatt då de vet att inget lås finns i bilen och snor vår bil eller är det tonåringar som vi tror som gjort en grej för att impa på kompisarna i fyllan och villan.
Vad kostar det att sätta in nya lås och är det värt det?
Bilen är tömd på allt så nu finns det inget löst att sno iallafall.

Men den stod ju på en plats där den är fullt synlig mitt i mott infarten till vår gård med hus runt om mycket nära så att de vågar????
Fick jag tag i er skulle jag strypa er bara så ni vet!!!!!
Vi hade rattlås på den gamla bilen en klyka som satt fast i pedalen och ratten. Detta lås passar ej denna bil det måste vara ett lås som enbart sitter i ratten. Vi hade bara inte skaffat ett sådant.

JÄVLA SNORUNGAR!!!!!
Nej nu är jag för arg för att sitta här och blogga, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0