Hm

Jäkla sl säger jag bara. Gick hemifrån kl 06.40 pga att jag ej litar på att tågen skulle gå i tid. Gick ned på spåret 06.50 och det stod 9 minuter till nästa tåg....jippy enbart 4 minuter sen!!!!
Glöm... det sod 1 minut stod 1 minut fram till 07.09 då blev det 4 minuter, 4 minuter och fram och tillbaka med 4-3 minuter fram till kl 07.27.

ja då ropade de äntligen i högtalaren att tågen ej gick pga växelfel vid åkeshov och Råcksta extra bussar är insatta. men vad fan tar ju 10 minuter ned till Råcksta rondellen, rasar då iväg och bussen kommer inom 1 minut fullpackad!!!!!
Pressar mig in och bussen åker---vid hässelby gård plingar jag strax efter i tron att bussen ska stanna på samma gata jag jobbar...nej då den fortsätter ned på min gata där ingen station finns förräns i hässelby strand!!!
Därifrån tar det tio minuter för mig att gå kl är ni 07.50.
Går fram till chafören och frågar om han kan stanna i kurvan precis utanfrör min förskola, jo han är underbar och gör detta. Kommer in med andan i halsen 5 minuter innan jag börjar mitt arbete!!!!
tacko till dig underbara chafför!!!!


Imorgon kör min far mig för jag öppnar kl 0630 och tänker inte komma för sent så han hämtar mig 06.15...det tar 10 minuter max den tiden till jobbet med bil!
Skit sl!!!!
Nu ska jag se lite på varuhuset sen sova är dö trött ikväll som vanligt kanske man ska säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0