God natt!

Hm mycket har hänt på jobbet idag! Det var brand under en annan förskola som hör till oss eller som vår chef är chef för också. De kunde ej vara där idag pga stark brandrök och vattenskada.
De fick med sig bara ett barn övriga föräldrar valde att återvända hem. Så personal+ett barn var hos oss idag, vi vet ej hur det blir imorgon????

Ja jag är otroligt trött trots att jag sover jättebra...men men man får bara önska att solen tittar fram mera.
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och tvätta håret och åka med älsklingen, är då på jobbet kl 06 börjar kl 06.30, men åker jag komunalt så måste jag gå hemifrån kl 05.45 samma tid som vi åker bil härifrån...fel vi åker kl 05.50.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0