Fredag!

 

Nu är det fradag igen och inatt har jag sovit 9 timmar först sov jag mellan 21-4.30 somande om kl 5 och vaknade 6.30 då kl ringde! Härligt äntligen utsövd...bra va? Idag ska Sture fixa med bilen och jag ska jobba mellan 8-16.30 och så ska vi ned och kika på lokalerna vi ska evakueras till under ombyggnaden. Ja tyvärr de ska bygga ut och förminska våran stora härliga gård och bygga två nya avdelningar med  36 nya barn+6 personal och då på mindre gårdsyta!!!!!!

Lokalerna vi ska till är bla gamla unkna källarlokaler där det pågått brandövningar. Ni får höra senare hur det såg ut närmare imorgon bitti. Men nu måste jag tydligen sätta lite fart!!!!


Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-12 @ 12:54:26
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0