Dålig mage!!!

Jag är fortfarande risig i magen. Igår hade jag mindre knip men fortfarande rinner det och det flera gånger om dagen minst en gång i timmen. Trotts det for vi iväg till netonnet, skopunkten och toys rus igår. Borta enbart två timmar men jag klarade mig och en 20 minuter efter att vi kommit hem satte magen igång.
Nu vet jag vart toaletten ligger vid dessa ställen eftersom vi varit där rätt många gånger.

Iallafall ny telefon en duo alltså två telefoner kostnad 299, tre par skor var av de billigaste gratis  398 kronor, ett spel kasta gris 119 kr och en ny uno kort lek 85 kronor på kampanjpris har visat bild på kortspelet förr så det gör jag ej nu. och ett litet dockhus pytte med en geting utanför...det är den där blomsterfamiljen ni vet.







Nya inneskor till jobbet de gamla är nu utslitna.









Nu ska jag ta ett glas provia och ett gals naturell yougurt, tyvärr vågar jag ej nu med herbalife och vitaminet + fiber och örttabletter när magen är som den är. Så jag lever på provia och yougurt ljust nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0