Arg

Jaha igår skulle reparatören höra av sig angående låsen på dörren+balkondörren där det drar rakt igenom pga stor glipa.
jag mailade på kvällen då han ej hört av sig.
Såg att han mailat tillbaka imorse...men jösses vilken nöt.
Jag kom överens med din sambo att vi skulle kolla balkongdörren när det blivit varmare!!!!! Lögn det skulle aldrig Sture gått med på då det drar rakt in så golvet är iskallt.
Polisslåset lagar ej föreningen för det tillhör ej vårt????
Detta skulle vi göra senast Onsdag...jaha och var fasiken var ni igår då??? Ni skulle hört av er då vi jobbar nötter!!!!!
Sen har jag en säkerhetsdörr som familjebostäder satt in går låset sönder ska de fasiken laga det då dörren hör till bostaden som jag hyr.
Men det andra låset kan de laga och byta namn på brevlådan...men jösses vilka nötter det är. Visste att det skulle bli sämre när en förening tog över och det blev bostadsrätter.
Men jag kontaktar hyresgästföreningen om de ej lagar balkongdörren omgående hur kallt det än är!!!!!
Börjar förstå vad folk menar när de sagt att det är inte kul när grannarna blir ägarna!!! Ja nu är det ju ingen granne som har hand om reparationerna utan en firma de anlitat...men de ska ju godkänna allt som jag förstår det eftersom de skrev föreningen!!!!


Jösses de har suttit nu enbart en månad och redan börjar de tjafsa...nötter ni valde att köpa, ni valde att bilda en bostadrättsförening, ni valde att tjata på de som ville enbart hyra att rösta ja till en bostadrättsförening för det skulle bli så mycket bättre...jag visste att ni for med lögner, det är bevisat nu!!!!

Nej jag släpper detta nu annars går jag sur hela dagen.
Men lagas ej balkongdörr och låset i säkerhetsdörren så kontaktar jag hyresgästföreningen i helgen och ber de komma hit och kika nästa vecka.


Måste sätta lite fasrt för min far komme rom en kvart så vi höres kanske efter jobbet om jag inte sitter inne för mord på en fastighetsskötare och en i bostadsrättsföreningens styrelse :-)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0