Onsdag morgon!

Svar på kommentar:

Vi hade stambyte 1996 i badrum och toalett denna gång är det i köket som det ska göras. Stambyte inne i badrum och toalett har hela Blackeberg gjort dock ej i köken för de var ej behövligt då.
Skulle redan ha gjorts i höstas men inget händer.

De ska tydligen bara knacka små håll och dra nya rör, hoppas man åtminstone får nytt kakel för det ska jag då ha iallafall.

Idag kom ventilationskillarna 07.05 jag såg när de kom för jag hade nyss vaknat så jag kikade genast ut genom fönstret om de anlänt. Inget ljud ännu det var nog den andre firman borr och såg AB som lät hoppas de icke dyker upp idag.
Sture är ju sjuk så han måste få sova ut idag igår blev han ju väckt av ljudet som skakade hela vårt hus.

Idag ska vi bara ta det lugnt och glo på tv.
Sen en sak till morgonfrukost har guld i mun...ändrar om uttrycket som egentligen är Morgonstund har guld i mund.

Se här:





Rostat bröd med krämig vitlöksost på och en kall julmust...supergott men inte så nyttigt kanske!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja men då förstår jag, det skall bli "stambyte" här hos mig också så småningom i köket men det blir troligen samma metod som vi hade vid stambytet. Den moderna prolinemetoden men anpassad för köket så att de inte förstör något.

Lämpligt namn på en firma som låter mycket - borr och såg!

2010-12-29 @ 09:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0