Rånarluva.



vad tyckte ni om mina bilder och filmer från Julafton då?
Ni som varit inne och läst igår!
Är sjuk somnade kl tre igår och vaknade kl fem och hade ont i halsen, dunderförkyld...men vad fasiken är detta? Sture är inte heller bra men så har han gått länge till och från
. Idag vill jag åka till Vällingby kika i affärer bla lagerhouse och kicks, sen kika på stadium om de har en rånar luva till min älskling som jobbar ute hela dagarna.
Någon som vet vart man annars kan köpa en bra och billig. Vet ju att det finns luvor för flera 100 och det är ju fina märken som tex Everest.

Tänk är superhungrig fast jag åt igår kväll innan jag la mig så att alla kalorier skulle lägga sig på min kropp :-))).
Åt julvurt med whiskycheddarost, med en bit cambozola på och vindruvor.

Mumsigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0