Lördag morgon!

Vaknade för 20 minuter sen och jag har sovit väldigt länge. Ni vet ju att jag brukar vara uppe innan tuppen.
Har diskat och gjort kaffe till min älskling som nu sitter i köket och försöker att vakna till.

Han ser ut så här just nu:



Kollade Robinson igår och jag har fortfarande ingen favorit trots att finalen går idag. Tycker alla paktar ljuger och snackar skit om varandra, det Erik gjorde mot Bang igår var så jävla fegt och dåligt gjort.

En vet jag iallafall som inte är värdig och det är Jukka som legat och slöat sig genom hela serien inte hjälpt till att bygga, samla mat etc.
Sen är väll Erik och Daniel och Helene värdiga för de skulle orka med att vara på en ö själva och klara sig, men Erik och Helene är så falska så jag vill inte se dem längre.

Ikväll kommer jag att hoppas på någon vem vet jag inte, men den jag tycker just nu är mest värdig är nog Daniel.
Men gnäll Helene vill jag bara ha ut, gnäller om allt paktar hit och dit och är en stor lögnare.

Blir iallafall kul att se vem som vinner hela skiten trots att det var den sämsta Robinson någonsin med folk som hela tiden kommer tillbaka och nya som kommer in.
Nej gör som förr de som är med från början är de som ska vara med och låst ingen komma tillbaka om inte någon hoppar av frivilligt precis som i Idol.




Snart är det tvättstugedags så jag ska snart riva bort alla lakanen, efter det blir det Tre kronor för hela slanten.
Nej nu är det dags att sätta lite fart här.
Kika in flera gånger idag för jag kommer att blogga mera det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0