Torsdag!

 



Inatt har jag vaknat flera gånger av konstiga drömmar sen har jag haft svårt att somna om. Men sov när kl ringde 07.30, vilken härlig sovmorgon det blev. Börjar ju som sagt kl 10 och slutar kl 16 då alla barn enligt Julschemat ska ha gått hem då.




Sen måste iväg och handla Sture och jag det sista så som lite choklad, skinka, ost och kex, apoteket och systemet ska också få ett besök. Räknar med att vara hemma kl 18 och äter då snabbmat...fiskburgare blir det för mig iallafall.



Ikväll ska Sture göra revbensspjäll, ja i ugnen alltså (honungsglaserade) sen ska skinkan griljeras...japp vi köper faktiskt färdig kokt så mycket enklare.
Julaftons morgon så rullar jag köttbullarna sen är vårt julbord färdigt och efter Kalle kokas det potatis och sen dukas bordet upp.

 

Ha en riktig bra dag så höres vi nog som tidigast imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Önskar er i Blackeberg en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

2010-12-23 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0