Tisdag!

Svar till Yvonne angående hennes kommentar. Det stämmer det mesta du skriver utom att jag bodde där, men jag var ofta där. Det sista behåller jag för mig själv.

Idag är det Tisdag och jag känner mig som om jag blivit överkörd av en pansarvagn. Är så otroligt trött så ögonen går i kors på mig.




Vill bara somna om igen. Men idag så stänger jag så det är bara att bita ihop och göra sig färdig och bege sig mot jobbet.
Ja man får vara trött och man får behöva bita ihop tänderna för att orka trots att man är barnskötare.
Vissa verkar tro att vi inte får gnälla något om vårt jobb utan bara fokusera och skriva om det positiva och gnäller man på föräldrarna ja då ska man byta jobb.
Tänk om det gällde alla som jobbade...ha ha då skulle alla få byta jobb.
Nej frukostdags.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej igen!

Jag kommer ihåg dina söta barn, riktiga små lintottar! Jag avslöjar inget heller, lovar!



Gick tillbaka i din blogg och såg en bild på dig från den tiden och då minns jag verkligen dig. Vi träffades ofta i trappan. Din blogg är mycket trevlig och omväxlande!

Ha en trevlig jul och ett gott nytt år!

Yvonne, numera bosatt på Gotland

2010-12-14 @ 07:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0