Tisdag!



Tisdagen är här och snart är det Julafton ja jösses vad tiden går.

Vad ska ni ha på julbordet?
Detta är vårt

  1. Hemmagjord sill.
  2. 2 sorters lax
  3. Janssonsfrestelse
  4. Köttbullar
  5. Skinka
  6. julkorv
  7. Revbensspjäll
  8. rödbetssallad
  9. 2 sorters senap
  10. Potatis
  11. Ris a la malta
  12. chokladmousse
  13. ost, kex och bröd
  14. Öl och julmust
Hoppas jag inte glömt något men det skulle inte förvåna mig om jag glömt något att trycka dit.
Tänk vad tiden går fort. Men vi har ju inga köttbullar gjort och skinkan är kvar att köpa och en hel del annat. Känner mig faktiskt redan stressad lustigt va?
Men vi får nog inhandla resterande på Onsdag då jag slutar 16 och köra köttbullarna på kvällen.
Systemet skulle Sture fixa på Torsdag.
nej nu är det dags för frukost sen ska jag åka iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0