Sov sött!

Åh vilken dag!!!! Pappa körde mig till jobbet idag pga att jag kom på sent igår kväll att jag ej köpt åkremsa till tuben. Eftersom han skulle ha luciafirande på jobbet så kom jag så tidigt som 05.45 till jobbet 45 minuter innan jag började. Sen fick jag jobba över två timmar till kl 16 pga vårt luciafirande. Jag fixade i ordning glögg, saft till alla föräldrar och barn. Det kom säkert minst 50 stycken och kikade på barnen och det var jätte lyckat. Nu ska jag lägga mig och se en dvd och sen sova tills kl ringer kl 06.30 börjar 8.30 imorgon pga att jag stänger kl 18.
Så godnatt med er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Tuben?

2010-12-14 @ 19:08:53
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0