Sov gott igen!

Till Yvonne! Ja mamma minns dig och sa att du flyttat till Gotland. Hon tyckte du var trevlig och hälsade så mycket.
Hon hade pratat med dig om händelsen så jag visste att du vet om det hela. Idag är barnen stora och den jag levde med då är det slut med sen 1988 (redan innan händelsen var det slut) och vi har ingen kontakt idag.

Lever idag med min sambo sen 8 år tillbaka.
Innan dess fick jag ett barn till  med en som jag levde med från 1988-1998. Barnen är idag 25, 23 och 21 år gamla.
Kul att du gillar bloggen!

Har du ingen egen?

Detta var svar på en kommentar nu till dagen.
Var nere vid Mälaren idag med de 13 barn vi hade idag.
vart inte så sent kl 17.35 låste vi stugan och gick hem.

Cine tuben är tunnelbannan på Stockholms slang.

Stänger av nu för jag ska inte blogga mer idag så jag säger god natt!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej!

Åren springer iväg så man hinner knappt med.



Nej jag har inte kommit igång med någon blogg, tanken har funnits där men skall man ha en så måste man vara duktig på att uppdatera och där räcker inte tiden riktigt till. Hade en tanke på en hundblogg eftersom jag har en liten hund. Hittade din när jag sökte på årets adventskalender och Blackeberg.

Gonatt

Yvonne

2010-12-14 @ 19:40:20
Postat av: Maskrosmor

Hmm.. Jag är uppvuxen i en förort till Sthlm, flyttade därifrån som 16 åring, alltså gör 15 år sedan. (oj, är det så länge sedan, känns som förra veckan ju.) Har i varje fall aldrig hört någon säga Tuben.

2010-12-16 @ 00:27:50
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0