Snålhet!

Jag kom hem strax före halv åtta igår och sen såg jag på tv och var alldeles för trött för att blogga.
Samma mat på julskojet som förra året dock fick alla sitta i år. Julklappen vi fick två små skumtomtar hängandes på en lite ful brun papp påste som en gammal fruktpåse sen förr+en pocketbok i????
Höjden av snålhet måsta jag säga- Är det det vi får i Julklapp uppifrån efter att ha jobbat ett helt år? En pocketbok och två skumtomtar?
Tyvärr är jag sen idag så jag måste äta och sen ge mig iväg...men får höras senare ikväll eller imorgon bitte.


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Jadu, ja vet inte om jag tycker det är så snålt... Det finns jättemånga som aldrig ens får någon julklapp från jobbet.

2010-12-09 @ 13:21:26
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0