Sett film hela dagen!

Jaha nu är snart Söndagen över och det är kväll och dags för en ny arbetsdag imorgon. idag har vi hunnit se två filemr av Irene Huss serien är sådär tycker jag nu...lita samma samma som hon råkar utför i varje film. På något sätt blir hon nedslagen och hamnar på sjukhus eller något annat.
Vi har sjätte och sista filmen kvar att se, men nu har vi börjat med maten blir chorizo med hasselbackspotatis.
Känner mig väldigt trött och känslan för att jobba imorgon är lika med noll. Jag är fortfarande inte riktigt kry och det gör så att man inte har motivation för att jobba.
Nej nu ska jag hjälpa till i köket för jag ska göra potatisen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0