Pizza är gott!

Vad tyckte du om boken Yvonne...fråga på en kommentar?
Jag tyckte den var bra men lite för lite om elever från 70-talet då jag växte upp. Men syrrans klasskompisar är med på sidan 125.

Pizzan blev så här. Hjärtat gjorde jag inte med flit den bara blev sådan.







Jag är ledig i sju dagar till och Sture ska till läkaren imorgon han blir aldrig bra...nu fasiken får de ge sig och ta prover han har säkert barnbacillerna från förskolan och då behövs penicillin.
Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Såg din fråga om boken. Jag har inte hunnit titta i den ännu, har haft min gamla pappa här under hela julen och min syster med man har varit här. Pappa och mamma flyttade hit till Visby från Blackeberg 1997, två år efter mig. Mamma dog 2004. Min syster bor i Spånga. Hon satt och läste lite ur boken och hittade några hon känner. Jag skrev mycket på Blackebergs bloggen inför boken och sände in en hel del foton från 70-talet men ingen hade tydligen kommit med.

2010-12-27 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0