Nu är det tyst!!!

Visste väl det. Hyresgästföreningen sa att föreningen ej är skyldig att informera om störningar av de slag jag skrev om imorse, men att det hör till god sed att föra det.
Vi smet ut så fort elkillen varit här sen kom vi hem nyss och då höll de fortfarande på. Imorgon vill jag kunna sova längre än till kl sju och slippa fly lägenheten pga huvudvärk....suckar!!!! 
Vi har nu inhandlat allt till Nyårsafton så som mar, dricka och snacks till kvällen.
Titta Angelica (om du läser detta) vad jag fann på systemet
.

139 kr för 70 cl, färdigblandad bara att dricka kall med is i.



Mina cognacskupor och grönsaksskäraren eller hackaren som jag köpte på myrorna.







Huvudrätten på nyårsafton kommer att bestå av revbensspjäll och coleslawsallad, efterrätten äppelpaj med vaniljsås eller skurna frukter i ugnen med riven choklad över , har ej bestämt mig ännu.

Förrätten blir:

Toast med gräddfil, röd kaviar och rödlök till förrätt på nyår blir de...mumsigt värre!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0