Måndag!



Svar på kommentar:
Till Yvonne. Men på Sigrid Undsetsgata 34 bodde jag 1981-1985 mina föräldrar bor kvar fortfarande i mitten i en fyra vilken trapp och storlek på lägenhet bodde du?
Du måste ha bott i en etta va?


Ja det var mysigt men kallt igår så det blev enbart en halv timme.
Idag är det Måndag och Luciafirande på förskolan kl 15.30, slutar egentligen kl 14 men får snällt jobba över. Så jag gör i ordning, glögg, saft och dukar ut det innan föräldrarna kommer.
Nej måste bli klar nu.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej!

Men då har vi ju träffats på den tiden. Högst upp bodde Engström och jag hade ettan där. På andra våningen hade Rundqvists (om jag minns rätt namn) 4:an och längst ner bodde Majken Eriksson i 4:an. Så då måste du ju vara dotter till Rundqvists. Bodde du och barnen hemma hos dina föräldrar? Det hände ju något tråkigt i lägenheten där. Du får hälsa till dina föräldrar!

Hälsningar

Yvonne

2010-12-13 @ 09:35:23
Postat av: Maskrosmor

Mmm.. å vi har fitar vår tös idag på hennes namnsdag =)

2010-12-13 @ 16:49:35
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0