magsjuk!!!

Vaknade jätte illamående imorse. Uppe i en kvart så fick jag rusa in och spy...inget kul alls kan jag tala om!!!!
Jullunch till maten idag på förskolan som jag missar, sen vill jag inte alls vara borta nu då det är lite att göra för barnen inför jullovet som att få deras julpyssel klart.
Men jag kan väll inte gå dit magsjuk heller? Eller ska man göra det?
Naturligtvis ska man inte det, men man känner pressen på sig att man inte får vara sjuk elle rhemma från jobbet.

Bloggen är nu även skyddad med lösen så nu vet jag vilka som kan läsa den och det är bara ett fåtal.
Redan tre har läst idag vilka är ni????
Någon på listan för utvalda att få lösen är ni iallafall.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Kerstin!

Tack, en ära att få lösenordet! Krya på dig, sjuk nu är ingen höjdare!

2010-12-16 @ 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0