ha ha ha!!!!

Här är nog en av de roligaste listor jag läst!
Vilken är roligast?

Turistens klagan – 10 löjligaste klagomålen

Mycket ska man höra innan öronen trillar av. Här är de 10 bisarraste klagomålen som mottagits hos The Association for British Travel Agents och researrangören Thomas Cook.

Den absurda listan har sammanställts av Brittiska tidningen Telegraph. Här är våra tio favoriter.


1En turist på afrikansk safari klagade på att elefanten hade en erigerad penis då detta fick honom att känna sig ”otillräcklig”.



2En kvinna hotade att tillkalla polisen efter att hon påstod sig blivit inlåst av hotellpersonalen. Skylten med texten ”Do Not Disturb” hade hängt på insidan av dörren och hon tolkade det som en varning att inte lämna rummet.



3”Att sola topless borde förbjudas, hela semestern förstördes av att min man tittade på andra kvinnor hela dagarna.”



4”Stranden var för sandig.”



5”Vi köpte Ray-Ban solglasögon för fem euro från en gatuförsäljare, men de de var märkeskopior!”




6”Ingen berättade att det fanns fisk i havet. Barnen blev vettskrämda.”



7”Det tog nio timmar för oss att flyga från Jamaica till England, medan amerikanarna kom hem på bara tre timmar.”



8”Min fästman bokade ett rum med två sängar men vi fick ett rum med en dubbelsäng. Nu är det ert fel att jag är gravid.”



9”Under mitt besök i Indien blev jag förfärad då jag insåg att nästan alla restauranger serverade curry. Jag gillar inte curry.



10”Det är för mycket spanjorer här. Receptionisten talar spanska. Maten är spansk. För mycket utlänningar. “

Se hela listan på www.telegraph.co.uk/travel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0