Guidad tur i mitt hem.

En liten tur i mitt hem där jag filmar alla julsaker, bryr er inte om att det blir mörkt två gånger på slutet för jag går i en mörk hall till lilla toan och badrummet. Ja där inne är det jul också :-))).
Filmen blev lite lång dryga 3 minuter men ni kan ju snabbspola om ni vill!
Lite hoppig kanske men ni ser vad jag har för julsaker iallafall och det är ju det som är meningen.
Sen bryr er inte att det står en soppåse i hallen, en obäddad bäddsoffa, strykbräda framme etc. Det är så här vi lever tänker inte göra någon falsk bild av vårt hem som ett städat dockskåp :-))).
Ha ha Sture ligger och sover i vårt sovrum så han fick också vara med på filmen.









Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Riktigt riktigt kul att få se hur du bor och hur du julpyntat. Shit vad massa pynt föresten... ;) Har du tagit bort allt du normalt brukar ha på julpyntsställena?



Vad använde du när du filmade? Behövde du konvertera filmerna? Kan man lägga upp filmer på yutube och ha dem privat så de inte är sökbara där men att man själv kan hitta dem och visa i tex bloggen?

2010-12-03 @ 14:53:38
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Ditt svar till mig: "Apropå lucköppning. Ja det går att se kalendern på svt play från kl 06 varje morgon

"



sv - Ahh! Vad bra, då ska jag se om jag kan kolla in vad det är för jag antar att man kan se det senare än 6 på morgonen också. =)

2010-12-03 @ 17:01:05
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0