Gott nytt år!

 

Nyårsafton! Tänk vad tiden rinner iväg, idag är det sista dagen på 2010 och snart måste vi skriva 2011, när man precis lärt sig siffrorna 2010 :-).

 

 

 


Vilken natt!!! har sovit uruselt och vaknat i ett, såg på två avsnitt av goda grannar inatt och somnade om vid fem och vaknade helt kl kvart i nio, men då har jag säker vaknat tio gånger mellan dessa tider och innan dvd tittandet samma sak...suck!!!

 

Vitkålen som vi tinat från frysen går inte att använda den luktar som osten Havarti men tvivlar starkt på att den smakar gott som osten gör.

Så nu måste vi inhandla vitkål idag när Sture vaknar...kanske måste ta bilen om inte sabis har en färsk fin och jag har inget körkort.

Hade köpt fel choklad till frukten igår..ljus hade jag fått för mig var vit, så jag tog chokladen vintervit istället som jag hade hemma och den smälte inte helt. Men när visa delar började bli bruna så var jag ju tvungen att ta ut efterrätten Gino som den heter.

 

Så här blev den efter 6 minuter i ugnen, kanske inte jättevacker men supergod.

 

 

Pannkakorna:

 

 

 

 

Snart är detta år ett minne blott:

 

 

Snart har vi år:

 

 

Kl 12 ikväll händer detta!!!!

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0