God jul snart!



God morgon vilken sovmorgon vaknade till kl 07.00 så länge trodde jag inte att jag skulle sova.
Igår tog jag två bilder inne på vår förskola...tog på den långa korridoren stod mitt i så jag tog först åt den sidan som vi stängt och släckt ned sen åt sidan som vi fortfarande hade öppen.
Sen två bilder på gården en åt vänster och en åt höger.









Mycket snö vi har va, tur att den trampas ned av barnen så de allra minsta kan ta sig fram. De ser ut som små michelingubbar som försöker klampa fram i snön



Tänk att de överhuvudtaget kan ta sig fram på byltade med alla kläder i drivor av snö.
Nu ska jag käka frukost sen bege mig till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0