Tisdags morgon!

Skönt idag regnar det iallafall inte...inte ännu kanske man ska säga. Mår inte bra alls av att det enbart är 6 dagar kvar tills jag ska börja jobba igen och allt med förflyttningen etc.
Nej igår hade jag en sån där dag där man tänker på vad man vill göra med sitt liv om man är inne på rätt gren när det gäller boende och jobb...typiskt sista veckan på semester då man får smått ångest över att man ska börja jobba igen. Trots att man trivs.

Jag var tom inne på arbetsförmedlingens sida och kikade, visst finns det jobb för både mig och älsklingen gäller att få de jobben också och på samma plats och samma tid.
Hittade även ett jobb i Köpenhamn som lokalvårdare, men kravet var flytande Danska...i Sverige finns det många som städar utan att kunna ett ord svenska.
Lugn alla som läser så här är jag varje år när semestern börjar ta slut men i år känns det starkare eller så är det jag som bara tror det.

På dessa platser kikade jag efter jobb. Skriver ej ut namnen utan ni får gissa vilka städerna är.

Bild 1.



Bild 2.



Bild 3.



Bild 4.



Alla människor har drömmar och tankar så även jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0