Tisdag-trött!

 

Tisdag, Tisdag en dag närmare Fredag. Är dö trött idag vaknade säkert 20 gånger inatt av olika anledningar, så jag skulle bara vilja lägga mig ned och somna om. Lustigt var så ibland på semestern också men då var jag uppe med tuppen och gjorde tusen olika saker. Var nog för att jag visste att jag kunde lägga mig när jag ville och somna om!!!!

Idag stänger man till råga på allt också kl 18, blir en lång dag när tröttheten hänger över en!!!!

Har iallafall ätit frukost precis så snart ska jag börja göra mig i ordning och sen iväg börjar först kl 8.30, men vill snacka med en arbetskompis som jag ej sett på sex veckor vad hon pysslat med i sommar och så. Hon brukar fika vid 8....det är en person som städar och sköter utportioneringen i köket vid lunch och disken där efter.

Nu finns det säker gnällspikar...men städa och sen ha hand om maten fy så får man inte göra...joho för hon har olika skyddskläder som hon byter när hon går ut i köket+vissa rengörings regler som hon följer...snopet va???!!!!

Nej nu har jag annat att göra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0