Suck regn idag igen!

God morgon! Undrar hur mycket de ska skala av från träden vid plaskis? De har öppnat upp ordentligt förut så man bara plaskis genom en glugg i mitten. Ni som följer bloggen har sett kort förr och kommer se att det är skillnad idag.

Gluggen ni ser fanns inte för ett par dagar sen, detta är en närbild.



Längre ifrån, nu ser man hur öppet det är.



Intressant kanske det inte är, men jag tycker det är bra att de öppnar upp för nu är det så igen vuxet och skräpar ner så i dammen.

Hm idag regnar det verkar vara varannan dags väder!



Så jag roar mig med detta en stund till sen ska jag baka en kaka och diska.





jag rekommenderar den svenska serie från 1970-talets mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0