Sjukare!

Orkade inte blogga igår för jag var så pass dålig. Vaknade kl 03.30 inatt och frös jätte mycket hade ganska hög feber eller 38.4 kanske inte är högt. Jo för mig för jag spydde också och det gör jag när febern stiger. Kunde ej ta en tablett eftersom  jag tagit en vi 23.30. Kl 03.45 vaknade jag igen och tog då en tablett och vid 04.30 svettades jag som attan. Nu sitter jag här och känner att värken i halsen börjar komma tillbaka, snoret är grönt och ögonen klibbiga och jag är sämre än igår. Vad gör jag? Dit vi flyttat har inga telefoner ännu så alla kommer att undra vart jag är, de fyra som är uppe på på vår förskola ska ju vara där och kan inte rusa ned för att meddela de andra att jag är borta.
Men fasiken inte ska jag behöva gå och jobba med feber och en hämsk hosta bara för att jag får samvetskval mot de andra fem på vår avdelning?
Hör ni inget mer av mig på dagen idag har jag gått annar meddelar jag er senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0