Sjuk!



Ja så här exakt känner jag mig idag. Mår pyton! Fryser och ont i kroppen så feber har jag. Näsan rinner och ögonen är små och röda.
Men det förstår väll ni också att jag ej kan vara hemma. Flyttgubbarna kommer till vår förskola kl åtta sen går flytten och sen ska vi packa upp allt som ligger i dessa mängder av kartonger.
Ska jag då låta de andra ta allt? Nej det funkar ju inte förstår ni väll, bara att bita ihop och hålla tummarna för att någon skickar hem en. För halsen är så tjock att det låter som jag har en potatis i halsen när jag pratar...prata förresten är inget kul alls för det gör bara ont då.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och sticka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0