Ny elvisp!

Är väll ingen mer än jag som tycker det är bra när det luktar brandrök när man sätter på elvispen eller?
Är min andra visp som jag haft sen jag flyttade hemifrån för 25 år sen så det är dags för den tredje och jag använder vispen flera gånger i veckan.
Varför är det bra då?
Jo se under:




Kraftfull elvisp i chilli-serien!

OBH Nordica Chilli Hand Mixer 6769 Art.nr: 118600

OBH Nordica Elvisp Chilli

  • Effekt på 200W
  • 5 hastigheter
  • Turbofunktion
  • Ergonomiskt handtag
  • 2 degkrokar medföljer
  • 2 vispar medföljer

299:-

Nu får jag äntligen köpa OBH nordicas chilli röda elvisp!!!!!

Vill även ha denna och det är dags för den tredje grillen också men inte lika stor panik som det är med vispen:






Smörgåsgrill med non-stick beläggning!

OBH Nordica Chilli 6943 Art.nr: 110037

OBH Nordica Smörgåsgrill Chilli, röd metal
Smörgåsgrill i Chilli serien som grillar läckra dubbelmackor på några få minuter. Non-stick beläggning, enkel rengöring och signallampor som indikerar när den är klar att använda.

279:-


Produktbeskrivning Smörgåsgrill som grillar läckra dubbelmackor på några få minuter.
Signallampor: inkopplad/klar att använda.
Non-stick beläggning, enkel rengöring.

Egenskaper
  • Effekt: 700 watt
  • Kapacitet: 2 dubbelmackor
  • Färg: Röd
  • Strömbrytare: ja
  • Vikt 2.10 kg
  • Bredd/Djup/Höjd: 270/112/262 mm

Kanske ska förklara det där med brandröken...jo det luktade just det för två veckor sen när jag gjorde en sockerkaka, så jag stängde av och fick vispa smeten för hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0