Morron!

Jag blir galen på att inte få sova!!!! Somnar som en klubbad säl men vaknar efter 3-4 timmar och sen ligger jag och vrider mig fram och tillbaka tills jag somnar och sen är det bara ett par timmar till man får sova för sen ska man upp. Eller så vaknar jag kl 03.30-04.00 och kan sen inte somna om...suck! Eller som idag, var vaken mellan 2-3 och somnade om och vaknade 5 och kunde ej somna igen.
Men under semestern sov man hur bra som helst, är väll så att då tänker man inte...måste somna om för jag ska upp.
Ska snart äta frukost och ge mig iväg, slutar 16 idag så det blir skönt att komma hem lite tidigare än igår.

Nu ska jag äta och sen kila iväg till mitt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0