Morron!!!

 

Onsdag och halva veckan har gått....det går framåt. Sov mycket bättre inatt så det känns skönt!

Kul att jag har så många läsare trots att bloggen varit urtrist sen jag började jobba. Ska bättre mig i helgen då jag har mera tid, nu blir det mest jobb skriverier och morron och natti natti. Ledsen för det.

Idag slutar jag klockan 16 och börjar 08 men ska åka snart för att logga in på jobb datorn och kolla om jag kommer in fortfarande, flera som inte gör efter fem veckors semester. Åh får ni sitta vid datorn när ni ska ta hand om barnen bla bla bla. All ledighet ska registreras via lisa och då måste man logga in för att kunna göra det så är det i de flesta stadsdelsnämnder. Sen får vi sitta där på vår lunch om vi vill och jag beställer varor via internet så att vi har mjölk, fil, frukt, bröd och smör och pålägg mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0