Mera Beck.

Har precis sett pojken i glaskulan. Så nu har vi gått igenom de första 16 Beckfilmerna som jag köpt på dvd eftersom de på vhs började bli dåliga.

Beck - Pojken i glaskulan

Thriller från 2001 av Daniel Lind Lagerlöf med Peter Haber och Mikael Persbrandt.

Filmens handling

Modern till autistiske Jack, Mona Svensson, hittas mördad i sitt hem. I husets gillestuga sitter Monas elvaårige svårt handikappade pojke med mordvapnet - en lampa av stål - i handen. Jack klarar inte av att kommunicera med den upprörda omgivningen och slutar också upp med sin enda favoritsysselsättning - teckningen. Men döljer han inom sig en oförlöst sanning? En sanning som människorna runt honom inte vill ska komma ut...

 

 


. Informationen hämtad från discshop.se! Över 18.000 titlar i lager. Beställ före 1600. Leverans nästa dag


Näsan rinner+ögonen och jag känner mig inte alls bra. Men imorgon går flytten så hemma kan jag inte vara tyvärr.
Skit också att det här kommer nu så jäkla typiskt.
Men blir jag sämre av att jobba imorgon så tänker jag fasiken inte gå på Tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0